tirsdag

damn! jag är uppe och superpigg. det kan han att göra med gårdagens läggningstid, vilket blev ovanligt tidigt 00.03. så nu är jag dödspigg och börjar inte jobba förrän 16. solen strålar redan så planen idag är väl först lite rejäl frukost och sen ner till olaf ryes för parkhäng. ingen plan ännu om det blir ensam eller med sällskap, men hur som helst så har jag en bra bok om det skulle bli bara jag. åh. livet är agnska härligt just idag. gillar när man har massa timmar på sig att göra massor med saker. kanske även skulle ta mig en morgonpromenad innan frukost? jag vet inte. ah, positiviteten känns av otroligt. nej, innan jag gör något annat ska jag i allafall lära ett mail jag fått och kanske även svara. och beställa skattepinkoder så jag kan deklarera någon himla gång. det ska jag göra minnsan. yes.

kärlek

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

så duktig du är på läggdags! (men jag saknar våra msn-nätter lite)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback