00.05

dagens dilemma är hur jag nu ska göra med mitt hår. har i flera veckor varit sugen på orange igen. och nu när det är så solblekt och fult finns det ju möjligheter för förändring. jag har inte färgat på dödenlänge för att jag försökt inte slita så mycket en period. men nu mste jag göra något. tänkte gå till anna och få det fixat. lite orange med ljusa slingor i skulle bli så fett. men samtidigt riktigt chokladbrunt hår är fint på mig (har jag hört från alla som protesterar emot det oranga?). åh. det är svårt att välja. hur som helst måste jag ha bestämt mig tills på tisdag då förändring sker. äntligen har min lugg vuxit ut också, men vad tänker jag nu? jo självklart är jag sugen på hellugg igen. det är så krångligt att ha en toppfrisör som vän. när möjligheterna är oändliga och jag inte behöver tänka "klarar jag att göra detta själv hemma utan att det blir fult". nu behöver jag bara tänka, orkar anna med mig idag? väldigt praktiskt. hur som helst. innan färgandetsstunder är inne ska jag hinna med en annadate imorgon, och en på lördag. tur när man har vänner man liksom inte får nog av.

idag köpte jag skor. jag tror dom är fina men kan inte bestämma mig. jag ska tänka några dagar. sen köpte jag presenter till doris. jättefint! och nu måste jag verkligen duscha mitt hår, har fått en ofrivillig dread i nacken.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

i höst är vi bruna, lala!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback