lost love

idag förlorade jag två kärlekar inom loppet av en timme. det kändes ju lite sådär. den första var den lätta, vår trogna soffa som tjänat mig i 2 år och flyttat med mig ett par gånger. men det var dags att skiljas åt. blått är inte min grej längre (om det någonsin var?) så jag var tvungen att let go. nu är det sliten skinnsoffa som gäller. den är mindre. tar ingen plats, luktar speciellt men är fin på sitt vis. den andra var svårare. det var kärlekslinn. hon flyttar nu från oslo for real for real. innan har hon ju alltid bara varit ute och farit, och man har alltid väntat på att hon ska komma hem. men den här gången är det påriktigt flytt. till det verkliga livet. känns ju lite jobbigt. men fint att vi fick last night ihop i allafall. stället var qba och sällskapet var fint. vi har inte träffats på dödenlänge men hon kommer ändå vara saknad. tomrum blir större när självklarheten och att ta någon för givet inte längre är förgivet. hon blir hedersveckans-babe nu. punkt.

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback