puskattepus

okej. förrutom då rapunzel och två till vuxna katter på hotellgatan fanns det ju tre kattungar som bara var drygt en vecka gamla. jag dog. har nog aldrig sett så små kattepusar. nästan som gamle oscar-hamstern jag hade, fast smalare. och ömtåligare. hur som helst blev jag helt förälskad i hanen, Urban. han ser ut som draken (fantasi-hund-drak-djur(?)-fostret) i den oändliga historien. så nu har jag övertalat min sambo om att vi vill ha katt. jag har skickat ett snällt och vädjande mail till min hyresvärd rörande ämnet och jag har frågat christoffer om Ubbe är ledig. nu kvarstår bara problemet betalning (och godkännande av hyresvärden, då). men är det så, att vi faktiskt Får ha katt på markveien (förrutom wilbur som vi ju redan har men som ju faktiskt är i plast), är det egentligen det enda jag önskar mig i julklapp! bidrag till en liten bit kärlek! spread the word, så att säga. och för att ni ska förstå hur fantastiskt kär man blir på bara ett ögonblick så kommer givetvis en bild här.




Kommentarer
Postat av: Nessla

Du får bara tycka om mig. Inga andra djur hava jämte mig! Och absolut inte KATTdjur!!

Postat av: Mathilda

Men GUD! jag DÖR!!

2010-12-08 @ 09:50:17
Postat av: fine

Åh, det är ju jättejättelikt Falcor!! Så himla pussött.



Bortse från Nessla, hon är lite av en dominatrix. Äga allt och alla. Vi vill se! Katten Urban! Vi vill se!

2010-12-08 @ 10:47:13
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Mamma Anna

men åh vad söt och jag tycker också han påminner om Oskar :)

2010-12-08 @ 14:01:14
Postat av: lovisa/polichinelle

ååååååh och aaaaaw!

2010-12-08 @ 17:11:00
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Lillan

Jag har redan köpt en klapp, men när du fyller år kan du ju få önska dig kattmatsbirdag av mig? :*

2010-12-08 @ 18:03:12
Postat av: Lovis

MEN GUD vad söt. Synd att ni inte får ha katt

2010-12-11 @ 03:42:37
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback