tågnostalgi

idag, på tåget genom värmland, lyssnar jag på hellosaferide/säkert. det är så mysigt när man hittar massa gammal musik man glömt att man gillade. och att få upp alla minnen i huvudet sådär. så även om tågsätet är allt ifrån bekvämt, mina tåggrannar pratar konstant - den ena med väldigt grov nasal värmländska - och jag är allmänt trött och vill bara komma fram, Även om det är så, så är det lite mysigt med gammal nostalgi. som jag ändå inte lyssnat sönder. säkert har jag egentligen bara snuddat vid, men ändå hört i perioder jag minns. så nu lyssnar jag igen, fast mer, fler, bredare. kanske man säger. annat som lyssnats på idag är ignite, rise against och millencolin. också fina gamla känslor som blommar där. allt känns gymnasiet och härlighet. nu ska jag försöka klara en omöjlig kungen innan jag är framme. sova tidigt idag känner jag i allafall. några koppar te hos min favoritfamilj först bara, sen sova.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback