18.35

min nya kost just nu är brännhett vatten, citron, honung och ingefära. för jag ska nämligen bli frisk innan fredag för jag tänker minnsan vara det när jag ska hem. varit kul på jobb idag som vanligt, massvis att göra inför torsdagen och det är kul. annars händer inte så mycket. ikväll ska jag möta upp med favoriterna och gå ner till delikatessen och fira 23e. det är dagens todo. annars, nja, inte speciellt mycket att berätta. jag är lite småless (läs; djupt depprimerad) över att snön aldrig slutar vräka ner. jag vill ha sommar nu nu nu. mest vill jag ha värme. ljuset börjar ju sakta me nsäkert visa sig mer och mer. men värmen saknas fortfarande, enormt! och nu ska jag hitta något att ha på mig inför kvällens middagsätning. och idag saknar jag bellus, uppsala är längre bort än vad det borde!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Mysko man kan inte kommentera det förra blogginlägget. Så jag får väl skriva här då. M Y S I G T att du också kommer hem. Så klart du får följa med på loppisrunda. Åh loppis med mina favvisar. Det ska bli kul.

längtar!

2010-02-23 @ 20:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback