dagens

en liten dagens idag. det är dagens duktig. och det är jag som hamnar på den listan. efter att igår har fjäskat en aning för maja så vi bytte tid (så jag idag jobbade tidigt istället för sent) har jag nu haft yoga i en timme. innan dess ganska hård uppvärmning på benen. så nu är jag nöjd med dagens prestationer. precis kommit hem och sanna hade köpt smothies ingredienser, så nu har jag gjort det till oss och vi gottar oss i soffan lite. ska se på tv en stund och bara slappa. sen kvällsmat. möjligtvis en repris på gårdagens kvällssyssla. vet inte varför, men fick sjuk energi igårkväll runt 12 så jag skuttade runt och dansade här en bra stund till tonerna av the baseballs. ni vet när man bor i lägenhet, när man alltid har någon granne som är kul att kolla på? antingen är det nakenchock-grannar, gamla gubbar som står och stirrar ut genom fönstret och slutar inte stirra när man stirrar tillbaka, eller bara något annat som gör att man gärna kollar på grannarna? en sån granne är nog jag. jag vet inte hur mycket olika aktiviteter vi pysslat med här på markveien men det är mycket skuttande och dansande och vaket på fel tider på dygnet och så vidare. så jag räknar mig till dom där grannarna som man antingen skrattar åt, eller suckar. känns ganska bra faktiskt. nu ska jag göra kvällsmat.

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback