majorstuen

haft en fabkväll med blondindamerna på andra sidan stan. mat och spel och tjat och flams utgjorde kvällen. slutade även med att jag blev bjuden på piratfest på lördag och att vi planerade in en piratworkshop i veckan då ögonlappar och diverse krimskrams ska tillverkars. blir guld ju. säger det igen, riktigt kul att träffa nya evelinamänniskor. dom är skitbra. och annabandana är bara totally lovely. ja, jag gillar lillkollektivet därborta på andra sidan stan, även om det är dödenlångt dit och att jag måste springa fort som hundrahundar för att hinna trikken då jag Vägrar gå hem mitt i natten. nu försöker jag hur som helst bli tröttare än jag är för att sen kunna somna in och gå till jobbet imorgon. ska göra asbra ifrån mig och brette satan så chiifen maja blir nöjd när hon kommer på jobb vid 16 haha. yeah, det är mitt mål imorgon! kanske även hinner med lite träning efter jobbet. vem vet. har förövrigt blivit en hejare på att gå. har gått minst en promenad varje dag den här veckan. okej, endel har inte varit så långa, bara till eller från jobb, men det är ändå 35 minuter så jag är relativt nöjd. måste bara komma igång med träningen igen också så blir allt guld. yeah. men det var väl allt för nu. farmville sen sova.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback