sammanfattning

jag är ju nu alltså - som märkbart - hemma igen. med en hel dator! därav lite bildbomberier en dag eller två. har inte lagt in bilder på datorn på säkert en månad. knappt fotat heller. virus + kasst väder ger så lite inspiration så ja, men bättring ska ske. promise. förresten, haft en lovely vecka både hos kusiner och hemma. knappt gjort något men ändå är jag totalt nöjd. var på bio med lillan och susanna i bronx, på födelsedagsfirande för zanna och annars mest bara häng hemma hos faren och systern. och decå. så himla skönt! och jag har blivit firad i massor och uha. jag är glad. idag är jag glad. även skönt att vara tillbaka i oslo och träffa susen. åh, jag är verkligen dålig på att skriva när det gäller att så fåordigt som möjligt sammanfatta något som egentligen skulle ta mig mycket fler ord än såhär att beskriva. men jag försöker. och fler bilder kommer också. jag träffade förresten en jättemysig dam på tåget hit. hon påminde så mycket om mormor när hon pratade, kanske för att hon var värmlänning eller ursprungligen norska? eller, hon hade någon lik munrörelse med mormor. hur som helst. vilken fantastisk människa alltså! vi pratade hela hennes resa och helt plötsligt gick 1,5-2 timmar så snabbt! ingen aning om vad damen hette eller något. men fick reda på massa spännande av henne. bland annat att hon gjort en egen skiva med barnlåtar som finns att låna på biblioteket. det ska jag göra, någon gång. spontanpersoner som visar sig vara dödsintressanta är mina nya favoriter. yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback