effektivitetslals

alltså herregud. jag är skapligt stolt idag. anledningen är följande. först och främst kan vi börja med igårkväll. jag städade badrummet. slängde all gammal skit som jag inte behövde och gjorde fint. för det andra tvättade jungfrutvätten i nya maskinen. sen klarade jag asmånga sudokus innan jag somnade, och still somnade jag relativit tidigt. hostade iofs natten lång. och när jag vaknade (av mig själv) hade jag hunnit drömma att jag skrivit en jättedålig dikt till linn, och sen att jag fått sparken från jobbet. halvdålig start på dagen. men, vaknade som sagt av mig själv - och tidigt dessutom - så sanna och jag gick en promenad ner till stan. fyndade ass hell där verkligen. köpte en dödsfin och enkel ljuskrona i smide, sen några toppar, ett par jeans och sen lister till lampuppsättningen. så, duktigt. hann även till banken och fixa en massa krångel med min försäkring, skönt att se att min chris martin-kopia även känd som min blivande man jobbar kvar. nu är jag åter igen hemma, det märks så väl att jag är min mammas dotter när jag väl sätter igång och pysslar. så på senaste timmen har jag hunnit sätta upp lister, ta ner gammal skruttig lampa och bytt emot ljuslyktan, lagat och ätit mat och diskat. så nu efter en bra start ska jag ta det lugnt en timme innan jobb. efteråt blir det sol och möjligtvis gym. och ikväll kommer jag somna easy peasy japaneasy.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

hahaha vaddå mamms dotter.. du får det att framstå som om jag är överenergisk.. det är jag väl inte jag är ju rätt slappig av mig :)

kul att ni fixar.. men man får väl inte shoppa innan sin födelsedag va??????



kram mami

2010-01-22 @ 15:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback