gulddagen fortsätter, tydligen

startade dagen med lite sex and the city och fender. drog iväg till jobbet och hade en kanondag till. verkligen kul, fick massor gjort! efter jobbet tog jag trikken hem. hoppade av lite tidigare för att svänga förbi på målarbutiken och köpa lite sandpapper. sagt och gjort. sen kom thomas hit på besök. längesen så så glad att se honom. vi gick till lilla asia ihop med sanna och käkade kvällsmat. sen har jag och thomas dansat till dåliga låtar. väldigt vackert. rörande. efter det gick han hem, och jag satte igång med sliperierna av det nya bordet. bild kommer när jag lagat datorn, i slutet på januari. så just hang in there. men hann med ganska mycket på bordet. lördagen den här veckan ska enbart gå åt till att slipa bord eftersom att jag är ledig, så jag kanske även hinner börja på mitt sängbord också. jag är så flitig. yesiam. hur som. nu sitter jag och sanna och målar till ljudet av sex and the city åter igen. fin dag. jag gillar att alla dagar just nu känns fina.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Jag blir också glad att dina dagar är fina!

kram Mami

2010-01-14 @ 23:07:14
Postat av: lovisa

fender? har du köpt gitarr? få seeee!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback