torsdag

okej. dagens då. jag jobbade några timmar. sen lite pilates i en timme med susen. sen har vi sett på satc hela kvällen. vi har ett väldigt varierat liv verkligen. jobb, mat, sova, satc, träna. men atte... det ärju kul. imorgon ska vi i allafall på stan en stund ihop. sen ska jag hem och slipa bord, och sen jobb all night. förresten mamma, jag har bytt bort min lördag så jag är ledig när du kommer hit, bra va? OCH det bästa av allt idag, vi är med tvättmaskin! jag är så lycklig och ska tvätta natten lång. det dåliga med dagen är att jag hostar upp mina lungor. ingen mer träning denna veckan. blöh.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh vad roligt!

Då får du guida mig runt på alla bra ställen som du vill visa. Jag ska ta med mig bra stövlar/skor att gå i. Så vi kan gå hur långt som helst.

Jag längtar så mycket!!!!!

kram Mami

2010-01-22 @ 09:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback