bergodalvana

okej. dagen idag började ju med effektivitet. lite senare blev den medioker och kanske rent utav lite deppig. ännu senare möter sus upp mig på jobbet, vi promenerar genom halvregn hem. lagat mat. dricker te. och huxplux är livet underbart igen. och varför undrar förstås alla? jo för att vi kom på den fenomenala idéen att varför inte bara köra all in i sommar? vårat motto de senaste månaderna. sagt och gjort. vi har bokat puttebiljett. och när vi ändå är i farten, varför inte arvika också? okej, lite sakta i backarna. jag har ännu inte fått ledigt, och alltså inte bokat biljetten dit. men hur fett skulle det inte vara?! banden de ha droppat är så grymma att jag gör bakåtvolter och sanna överväger till och med att sova i tält. sanna. i tält. världen är upp och ner idag. and i like it. to hell med allt det dåliga. jag är dödenglad, sprallig och dunderkär konstant!

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och din mama kommer ju att vara i Arvikatrakten samtidigt.. tänk bara på det du!

:)

2010-07-08 @ 02:01:22
Postat av: lovisa/polichinelle

puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback