count down

okej. idag är en den vecka ganska precis kvar tills vi far på ferie, lämnar afrika - det ska du nog få se. nej, men ja, åker till portugal. ska bli grymt och jag längtar. ska ta upp farmors resväska imorgon och börja packa redan nu vad som skall fraktas med, då jag ju har ledigt i två veckor antar jag att det inte räcker med min lilla väska längre. ska försöka ha framförhållning och inte packa i sista stund som jag annars har en dålig vana att göra. skriva packlista och påbörja. vad behöver man egentligen med sig på två veckors ferie? då ena veckan är portugal och hundra grader varmt (minst) och den andra veckan består av festival i sverige? jag behöver blanda hejvilt känns det som. ja, vi får se. nu ska jag i allafall inte tänka mer på det förrän ikväll då väskhämtning sker. nu ska jag snarare försöka få liv i möllerskor (som jag anar sover fortfarande) och dra till ajkija för lite nödvändig inhandling. förresten saknar jag sanna. hon har varit mammaledig från mig skitlänge nu!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHAHAHHAHAH "Lämnar Afrika - det ska du nog får se"

Hahaha!

'

KRAM ha det så bra i Portugal!!!

2010-07-12 @ 14:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback