sweatycäät

fuck. idag - även alla andra dagar sedan jag anlände i vårt annars så fantastiska karlskoga - regnar det. inte sådär fjuttregnar som det ju gör till och från jämt och ständigt. nej, syndafloden har sattit igång igen. det är det som håller på att hända. jag förväntar mig översvämning inom närmsta 4 timmarna. jag är - åter igen - bitter. varför åh varför kan jag inte få se fantastiska spelningar hela dagen utan att bli regnad på. utan att bli dränkt. suck. however. det bra idag är att ingrid ska följa med ut och inte stanna hemma. lookin forward to och solen dyker alltså då även upp senare, för att fira detta, om jag planerat rätt. ska skicka iväg några väl valda ord till bellas polare och se vafan han leker med vädret för nu precis när jag vill ha sunnysunshine mer än någonsin. det ska jag göra. ju. tills dess. möjligtvis startar jag lite lätt hemma med ett glas vin och dålig tv. ja. det gör jag ju.

justja. sussi och jag var in till el bronxo tidigare idag. kom hem med hundratusentals nya fina kläder, dessutom var vi sjukt bra fyndare (sådär att både cecilia och mamma hade blivit stolta). fick även med mig en dator hem. och jag vet, det kanske låter onödigt. men jag behöver verkligen en resdator. så nu ska jag och sanna ha lan hemma hela nästa vecka. bara vi två med vår lilla trogna skara datorer. yes. det är planen. nu ska jag möta upp. rycka upp. styra upp och även suit up.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback