23.53

jag mår skit. helvete att det aldrig blir bra. jag kommer ihåg en gång i rosendal när jag satt i soffan och bara grinade för att jag hade så ont i hela kroppen. ungefär så mår jag nu. och inga piller hjälper och mamma är inte här och ger mig glass och säger lillagumman gå och lägg dig så blir det bra. bihåleinflamation, förkylning och tror även febern börjar smyga sig på igen. idag är jag liten. ynklig. och vill bara få vara barn och bli omhändertagen igen. nerbäddad och glass. slippa gå till skolan. fyfan. jag hatar idag.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Men åh.. stor kram..

ibland bor du för långt bort hörre du där. Jag får skicka kram till dig så här. Jag tycker du ska gå till doktorn med din bihåleinflamation. Du kanske behöver på penicillin?

Älskar dig lille Lala...

kram Mami

2010-06-12 @ 08:47:51
Postat av: lovisa/polichinelle

åh... usch usch. krya på dig! hoppas du kan sova bort det mesta. annars: te, glass, omhändertagande & betapet! (jag kan låta dig vinna om du vill... :) )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback