busy girl

min sommar kommer gå så snabbt. det känns jobbigt men av bra anledningar. jag har tusen saker att göra! nu i helgen ska jag hem. säga hej till några. sen fara vidare till sthlm i sällskap av mor och syster. jag och lillan ska rida på måndag, kommer bli awesome blossom! sen tillbaka och jobba en vecka. sen drar jag till falun med sus och hälsar på emma + festivalar loss lite på Peace & Love. efter det är det lugnt några veckor, sen far jag till portugal på bröllop. efter det tillbaka och jobba en vecka. sen till sthlm igen och fira mamma som fyller 50. och sen i slutet på augusti planerar vi att se melissa horn & lasse w på operataket. och i september är det tömmetanken fest på lektern och joshua radin på parkteatret. jag kommer vara helt slut efter denna sommar. men nöjdare än någonsin. livet är ju ganska underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback