frithay

okej, så mina planer jag hade för dagen blir inte av. tänkte ta en morgonpromenad heavy as hell. men istället sov jag till 10.40, jäkla nattsamtal som får mig ut balans! hur som helst trevligt att tala med en gammal vän så länge. det var ages ago. hur som haver. nästa plan var att njuta solen i en evighet innan jobbet. det är molnigt. så istället avnjuter jag en fantastisk film, will hunting. funderar på att gå ner till affären och köpa mjölk och laga lite trevlig soppa till lunch. ikväll kommer anna hit på film&sushimys (vilket alltså resulterar i veckans 4:e sushi?) just nu har jag ingen jobblust. men det kommer. om ett tag. jag är bara för trött fortfarande. funderar på en powernap innan soppan. sen en kvickpromenad ner till jobbet gör mig nog pigg. helst skulle jag vilja ha en kycklingsallad från deli, men jag äter ju inte kyckling. den ser bara så grymt god ut. helt vitt kött.

böh. trötthet + bihåletjaffs är halvskönt.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback