P&L

efter en pruttdag på jobbet (onda skor, onda kunder, ond mage) är jag helt slutkörd. skulle egentligen träffa nevellarna och dricka öl som tack för hjälpen med soffan igår. men jag orkade såå inte. istället har jag suttit hemma. skypat lite och nu gör jag det som alltid gör mig på bra humör nomatterwhat. ser på film. kvällens är kill bill I. den är fortfarande guld. efter ungefär femhundratusen gånger. hur som.

det jag egentligen ville skriva om är att efter jobb tidigt imorgon är jag ledig resten av veckan. först ska jag träffa thomas en sväng. se på våra blivande hus i telthusbakken och dricka kaffi å äta kaka. sen kommer min darling till kusin och hämtar mig här. med bil. så lyxigt. dessutom flera timmar primetime med henne hör ju lite till ovanligheterna nu för tiden när vi bor så spritt. eller, det har vi iofs alltid. hur som helst. ska bli guld. väl hemma blir det direkt sovning som gäller. för torsdagmorgon tar susen och jag bilen till falun, väcker emma och johan med frukost på sängen, slänger in vårt pickåpack i deras lya och sen styr kosan emot borlänge och peace and love. jag bara längtar. dunderlängtar. efter mina bästa tjejer och musik. och langos. och solsken och öl. och människor. och och och. allt. det ska bli grymt. jag lovar att ta med kameran den här gången. annars håller detta på att bli en textblogg med bara dagensoutfit (haha det är det töntigaste uttryck jag vet) bilder. hur kul är dom liksom. skapligt ointressant. förresten. glad att jag kan bistå med inspiration till vissa. andra, not so much. justja, en till grej förresten. hänga gäng med cäjson blir kul. jojo. jag är peppad. taggad. laddad. och så vidare. nu, slutet på kill bill.

peace och kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto känslor tankar]

Å det låter som en rolig vecka med allt.



Tack för omtanken.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback