torsdag



sagt och gjort, igårkväll hjälpte jag majsan och fanny att flytta upp alla grejer i nya lägenheten. jag är fortfarande förundrad över hur två människor ens kan äga så mycket. men det är tydligen möjligt. massvis med möbler och annan skit. hur som helst. vi blev klara, och det resulterade givetvis i en grövre förkylning från min sida. varför ska jag alltid överanstränga mig egentligen?! blir så jävla trött. hur som helst. är hemma från jobbet idag. haft feber hela natten. ska ta det lugnare än lugnast. inte ens gå till affären och köpa gotteri. bara ligga hemma under ett täcke och se på film är planen, så är jag nog fit for fight imorgon igen. och jag har världens dåligaste samvete då jag vet att vi har mycket att göra på jobbet idag. men det hjälps inte, att gå dit sjuk känns ju bara som att jag blir ivägen istället. och jag måste ju ta mig tid att bli frisk. jaja. som sagt, hoppas på att kunna gå iväg redan imorgon. jag blir själv hemma idag efter ett också då sussi åker till karlskoga redan idag. hon har sin långledighelg så hon skulle visst ta itu med lite saker hemma under morgondagen. angående stolen på bilden förresten är det mitt nya renoveringsobjekt, fick den av maja och fanny som inte ville ha den kvar. jag tänker mig marinblått tyg och kanske slipa och måla träet i vitt. börjar med tyget och ser hur det blir. så det blir helt klart en tur till någon av våra fina tygbutiker på lördagsförmiddagen i kära karlskoga. åh jag längtar!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Krya på dig Evelina! Du borde kanske stanna hemma en dag till för säkerhets skull så du inte blir dubbelt så sjuk inför fortsatt jobb och Karlskoga? Hoppas du finner nån som kan köpa glass åt dig. Vore jag i stan skulle jag kika upp med en tidning, en film och en låda med sjukgodsaker. KRAM!

2010-06-03 @ 14:25:28
Postat av: Mamma Anna

Krya på dig!

Behöver du låna tapetserar saker till stolen så får du säga till så kan du ta med det när du är här nästa gång. Eller också tar du med dig synorna till kga så kan jag hjälpa dig och visa hur man gör.

kram från mamma

2010-06-04 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback