twomondaythings

två saker. för det första. idag har jag gjort APbra saker. kryssat av 17 grejer på en lista med 32. varav några inte går att utföra idag. jag är kungligt kunglig på just såna här saker. vill jag meddela. listor, alltså. ikväll blir ännu en grej struken, hämtning av ny soffa. där kommer vi även fram till sak nummer två. jag är så himlans tacksam över alla som ställer upp hela tiden. ikväll ska jag få hjälp av niclas med hämtning av soffa, på onsdag ska ianbaby hämta mig i oslo och vi ska ha roadtrip ihop hem, och sen på torsdag får jag låna pappas bil till falun. så - Tacksam! verkligen. ni är guld och bäst och allt sånt där. så ni vet det.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

åh vad bra allt blir!

kram Mami

2010-06-28 @ 23:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback