weekendo

hemma efter en underbar men pressad helg i kärlekskarlskoga. jag är fortfarande sjuk, men ska kurera tills imorgon för nu är jag så längtig efter mitt jobb! har hängt med sus nästan hela helgen och pysslat lite på hallänningsgatan och annars bara tagit det ganka lugnt. träffat mormor och pappa, lill & käckson. hann med lite vänner också vilket jag uppskattar. jo. men det har varit en fin helg. det enda minuset är väl att man blir så matt av att vara sjuk hela tiden.

hur som. nu är vi tillbaka i tigertown och det känns himla fint också. det enda som hade kunnat vara bättre är att något ställe som sälger sushi hade varit öppet för huah vad jag vill käka rå fisk idag alltså. wellywellywell. vi fick oss varsin tatuering också jag och käre susen. tänkte det passade oss och vår tid tillsammans här i vackra staden.


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Vilken fin grej att göra.. skaffa sig lika tatuering som en symbol för en fin tid. Det tyckte jag var en fin tanke.

Pratade med mormor hon var så glad att du hälsat på.

kram mami

2010-06-07 @ 07:41:09
Postat av: Kajsa

Jag såg bara bilden först (innan jag läste) och tänkte: 'Shit, har Evelina två högerfötter'.. haha!



Finfina ankare annars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback