10.13

jag har kommit igång att skriva igen. inte här då, och inte så mycket där på andra stället heller. men texter, och det känns bra. ska försöka spela lite gitarr nu på morgonen, innan jobbet. har en rar jobbtid idag, 13-18.30, inte jättevanlig. men so be it. hoppas jag hinner med lunch innan annars kommer jag dödendö. var på bio igår också, med anna och c:o. burtons senaste alice, den var fin. jag har fortfarande inte bestämt mig riktigt hundra, men jag tror att jag gillar den mycket. jag har längtat så efter den, så det är alltid lätt att bli besviken. men tror att den här var precis det jag väntat mig. även om 3d förstörde lite genom att det skulle vara såna effekter. ska köpa den sen när det kommer ut så kanske jag kan koncentrera mig mer på själva filmen. utan 3d.

gårdagen var förresten kanon. hängde med susen hela förmiddagen, vi fikade ute i solen och spatserade runt lite här och var i staden. sen följde jag henne till jobbet, for hem, såg into the wild (förmodligen en av välrdens bästa filmer genom tiderna.) och sen iväg på bio. idag är jag less, vädret är åter igen pruttigt och jag vill bara se på californication hela dagen. men det finns jobb att göra, och jag ska jobba med bäste line, så det är helt klart en push.

blö, ska försöka fixa något att äta nu. jag tror omelett är en hållbar frukost. ja. det är det. förresten, jag är dundrande dunderkär, spännande va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback