besökningsbilder

tillabesök här i helgen. givetvis har endel turistande gjorts. vi var på operataket (min första gång också, innan har jag bara varit nedanför!) det var högt. sen har vi hunnit till blå, till tälthusbakken, till grönlandsmarknaden och basaren, en sväng om nere i byn och sen har vi varit på little asia och käkat. det är ganska bra att hinna sånt på en och samma dag. plus två filmer, såklart, och lite personlighetsanalys och fika. dagens plan är birkelundenmarknaden, blåmarknade (igår var vi bara och såg all fin grafitti), långpromenad, laxlunch och sen får vi helt enkelt improvisera slutet på dagen. kanske även klämma i ännu en film. vi har world war II-tema på filmer den här helgen. möjligtvis att vi ser schindlers list. hur som haver, nu ska jag väcka hondendäringa som alltid sover så länge.

kärlek








Kommentarer
Postat av: amandaplutt

vad fina bilder och vad mysigt ni verkar haft det. åh, jag vill också hälsa på snart!

2010-03-21 @ 13:02:05
Postat av: Mamma Anna

Åh vad fina bilder och vad roligt att ni haft en mysig helg!

2010-03-21 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback