dogtownsommar

efter en halvsolsfika med sushine utanför kaffebrenneriet har jag nu landat hemma, ser på dogtown och inväntar jobb. har tänkt mycket idag. lyckat skriva ner lite texter som kan bli användbara nångång kanske, jag vet inte. vi får se. hur som helst. jag längtar efter sommar. behöver inte så mycket vår, helst bara sommar och lyckofeelings nu tack. behöver tshirts och shorts. parken och sommaröl efter jobbet. söndagsfika på bryggan. förälskelser runt varje hörn och brunbrända ben. musik som hör till årstiden och vakna nätter. slippa frysa och dagsroadtrips innan jobbet. skor utan strumpor i och fotosessions. filmer mer sällan än nu och istället grilla. det behöver jag nu, inte om några månader. helst nu. och i filmen då, där påminner det så mycket om hur det borde vara just nu. och jag vet inte. orkar inte riktigt med jacka längre. jag tar första chans till att småfrysa för att få ha vårjacka. och umgås. och sakna. herregud. ja. jobb var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback