earth hour

idag har jag firat earth hour med sunshine, idalinn och deras vänner som var på besök från sthlm. det var mysigt även om vi kanske inte gick in för det lika mycket som förra året. då det ju var tända ljus och supermysigt ihop med sofi också. men det fick räcka såhär idag. jag är lugn. har ingen ork att egentligen göra något av kvällen. är lite trött på oslos erbjudanden under helgkvällarna faktiskt. måste hitta annat att göra. kanske borde börja bowla? det är ju i allafall en aktivitet, som man dessutom kan hålla på med till mitt i natten om man så skulle vilja. hur som helst, dagens todo efter att jag följt tjejorna till trikken blev lite sen kvällsmat och filmen felon. det är lagom. ska nog försöka spela lite också. men jag är ganska trött, så det blir nog bara kort. åh jag längtar så tills mitt finbesök kommer hit så jag får spela för dom. om jag vågar, jag har ju lite prestationsångest och scenskräck för sånt här. men jag ska försöka.

angående filmen så är den bra, jag gillar verkligen genren fängelsefilm. finns liksom inte så många som är dåliga. jo, några såklart. men flertalet är bra. den här gillar jag, för den har inte blivit så uppblåst som så många andra. den är go som såndär lördagsfilm då man inte orkar göra precis något annat än se halvbrutala fängelsefilmer.

sova

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback