fenderfrustration

jag har nattproblem. jag är frustrerad över att jag inte kan så mycket som jag vill. jag har verkligen provat och provat. när är det dags att jag blir king på detta? jag talar såklart om gitarr. som nu börjat bli ett beroende för mig, det är skönt att vara så inspirerad av att lära sig så jag bara vill spela hela tiden. däremot är det jobbigt när jag vill lära mig snabbare än jag gör. dags för lärare att ta sig häråt, lillan & lovis. oslo? jag behöver lära mig sånt där som jag inte kan. nöta tills fingrarna gör ont ungefär. ikväll har jag tränat på tabs, det är dödensvårt och jag fattar inte riktigt hur folk kan så snabbt? jag försöker verkligen hänga med men är pruttdålig. jaja. ska öva vidare i allafall. idag har jag spelat james morrison och utan dina andetag hela kvällen. jag gör sådär, att jag bara nöter och nöter. men det är roligt. men jag behöver lära mig lite fler ackord. för nu är jag trött på dom jag redan kan. ge mig långa fingrar (typ som pianofingrar mamma, eller tennisben?). det önskar jag mig i julis. så vet ni, i tid.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

nöta nöta är det som gäller! du kommer bli king då! åp

Postat av: refinnej

åååh jag saknar dig så mycket!

2010-03-27 @ 17:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback