upptagentjej

okej, jag är kass på uppdatering ibland. nu är min anledning att jag inte haft någon ork i kroppen och heller ingen inspiration. men idag kanske det är dags. har varit massvis att göra på jobbet nu ett par dagar + att jag haft ett privatliv (hör och häpna folkens!) men ikväll är min plan att Bara stanna hemma och mysa. jag har precis slängt in en inflabbadumansdipp i ugnen och startat sleepy hollow. så den här kvällen ska helt klart bli fin. jobbar imorgon så det blir hemmakväll med lite gitarr och film är planen. tror jag ska spela lite nikola idag, det kan ju inte vara så svårt?

onsdagens bravader - kent - var fint, även om jag sett bättre. dom hade lite tråkigt låtval och dessutom är jag inte så känd med den nya skivan (som dom under denna turné promotade) så den hade kanske varit bättre om jag hört lite på nya innan. men men, det var en fin ljusshow och lagom med folk.

jag har förresten bestämt mig att jag inte komma hem i påsk. det blir så snoigt och jag har grov ångest över den där jäkla bussen så jag stannar här torsdag och fredag. sen kommer ju pappa och lillan hit på besök, så lika bra att vara hemma och ledig två dagar så jag hinner städa och göra fint tills vi får besök. får även besök idag av robban, han har inte varit här på dödslänge så det ser vi fram emot i familjen på markveien.

där var lite snabb update alltså, så vet alla som behöver veta lite om vad som händer och sker i livet mitt.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Tack,

för jag undrade just hur du hade det i ditt liv.

kram

mami

2010-03-26 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback