beslutsångesten har börjat

okej. vanligtvis gör jag inte sånt här. men idag behöver jag överträda vissa gränser. jag behöver hjälp. nu i flera veckor slash månader har jag funderat över mitt hår. jag klippte lugg, vilket jag trivs jättebra i. men nu är frågan för om jag ska bli orangehårig igen över sommaren, eller om jag ska färga mörkbrunt igen. för just nu, är håret pruttfärg. såndär brun med lite rött i. mitt naturliga. och alternativen är alltså; antingen sådär dunderfint mörkbrunt som kan vara snyggt på sommaren när man är brun, plus att blåa ögonen blir blåare av brunt hår, speciellt nu med lugg och allt. meeeen, det orangea jag tänk är verkligen apsnyggt. tänk er a la lindsay, orangebrunt med ljusa slingor i. sen lite brunhet och fräknar på det. låter ju också fint, right? så röstningen är härmed inledd. hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Hmm... det är svårt att rösta när båda är snyggt..



jag kan inte rösta... för jag vet inte vad jag tycker. Jag får lov att återkomma.



kram Mami

2010-05-28 @ 08:02:45
Postat av: lovisa/polichinelle

pruttfärg! haha! jag tycker nog orange-aktigt. mörkbrun kan du bli i höst/vinter sen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback