måndagsfredagen

idag känns verkligen som måndag. fast det är fredag. för igår var ju söndag. fast det var torsdag. och jag är veckodagsförvirrad. hur som helst har jag haft en fin kväl. jobbade sent, och efter gick jag med anette till beer palace och tog en öl och snackade skit några timmar. sen gick jag vägen om sushin på hörnet på väg hem och köpte mig en tallrik. nu har jag precis käkat klart, druckit lite te och ser på twilight. helt okej fredag måste jag bara säga. eller måndag. eller vilken dag det nu kan tänkas vara. imorgon blir nog en riktig push på jobbet. sista dagen öppet före 17 maj. det kommer vara hetsigt som bara den, men jag gillar såna dagar. det går fort och sen är man sådär gott trött så man inte orkar göra annat än glida ner i soffan och se på bra film hela kvällen. ladda inför söndagens och måndagens bravader. det är underbar helg det. yesbox.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: amanda

Fin header!

Kan behöva lite hjälp på min blogg med ny insperation, kanske du kunde kika in och slänga iväg en kommentar om vad du tycker?

www.alltsomduserlyser.blogg.se

2010-05-15 @ 19:40:26
URL: http://alltsomduserlyser.blogg.se/
Postat av: Mamma Anna

Önskar dig en trevlig 17 maj!

kram mami

2010-05-17 @ 07:31:47
Postat av: Linda

sv; jaja sambo låter bra^^hehe de e lungt vårt internet har varit så segt så inte bloggat så mkt.:P men gud va fina skarpa bilder:) hur mår du då?^^

2010-05-17 @ 21:04:26
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback