sommarinspiration

nu innan sommaren riktigt landat i oslo (vi har haft både strålande sol och snö de senaste veckorna så jag är tveksam till hur fin denna sommar faktiskt kommer till att bli) tänkte jag bjuda på lite sommarinspirationsbilder i allafall. så kanske man möjligtvis får in sommarmodusen i allafall i hjärtat och resten av kroppen. kanske det fungerar för att solen ska lockas även till skandinavien?







































































oh sweet sweet summertime! välkommen till oslo!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

DU ÄR SÅ FIN! på näst översta bilden när du skrattar, den är så härlig. och i kort hår (?) och klänning med en liten sur min (fast jag vet att du inte var sur på riktigt) och när du poserar i rosaröda byxor. puss!

Postat av: Mamma Anna

mig fick du i alla fall att läääääääääääääängta till sommaren..

kram Mami

2010-05-12 @ 17:56:40
Postat av: Kajsa

Ååååh, ge mej sommar nu!



Jag tittade på första bilden, och tänkte 'sån picknick vill jag också ha', sen tittade jag på resten av alla finfina bilder och scollade upp igen och insåg att jag är ju med på den ju, det är ju hemma hos oss och det är min hand... hahah!

2010-05-12 @ 22:25:52
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: Josefiiin

åhhh vilka fina bilder! gillar även att hälften v dom fina sommar inpirationerna är antingen fulla eller har ett glas me alkohol i handen;)

2010-05-13 @ 16:02:24
Postat av: Lala

vilken underbara sommarbilder lala!!

2010-05-13 @ 17:55:22
Postat av: O L I V I A

Sv: Ja det var verkligen roligt att shoppa i London ! ;)

haha, det är helt lugnt. Jag är lika seg på att svara jag !

Jorå det är bra, extra glad nu när sommaren är påväääg :D

Hur är det själv?



JÄTTEFINA BILDER förresten :)

2010-05-17 @ 17:39:09
URL: http://ojolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback