09.10

sedan jag skrev senast har det inträffat en hel del fina och bra saker. trots min anti-vecka så fick jag finbesök från karlskoga i form av christoffer. det var guld och jag struntade mer eller mindre i min anti-vecka just då. mer som skett är att igår kom chefen till mig och berättade att hon och alla i vm-teamet hade röstat om vem som blir ny vm-rekryt när stine slutar. guess who?! så riktigt kul. nu kommer jag alltså mer eller mindre bli upplärd att bli nya stine (som nu slutar hos oss - så trist egentligen - för att bli vm på en annan butik). dekoratör har ju inte varit mitt mål med att jobba i H&M iofs, men jag har ju flackat fram och tillbaka så vem vet? kanske att jag tillslut vill bli det. vi får helt enkelt se. mer bra är att ikväll kommer tjejerna hit, så vi ska ut och käka tillsammans. ännu mer bra är att imorgon drar jag till Vara för att fira maja. det kommer bli en grym kväll och jag ser så fram emot det. hoppas bara mina magproblem hinner sluta tills dess. anyhow. nu ska jag se klart transformers och käka lite frukost. långjobb idag så jag ska kila om en stund.

kärlek och sånt.
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback