09.15

snabb-blogg i form av jobbrelaterat: idag jobbar jag hela dagen. men det ska nog gå bra för jag är mindre trött än igår. planen är att hjälpa barn med lite dockor första timmen. sen ner på herre och styra runt. massa småsaker att göra och jag ser fram emot det. även om det nog kommer vara en lördag med störst del rydding och kundfokus. så som lördagar faktiskt för det mesta ser ut. snackade även med chefen igår och på måndag ska jag börja tidigare för att slänga på mig målarrock och måla om i vindu. haha. vi får väl se vilken typ av målarskills jag har. men kul med lite omväxling ibland.

snabb-blogg i form av privat: igårkväll var jag hos möllran som fyllde år. vi käkade fantastisk mat och drack lite vin. inte så mycket mer än så egentligen. eller oj! jo vi fick ju en konsert av johannas båda sambos. dom är skitduktiga och det går att lyssna på
HÄR. sen gick vi till fru hagen och dansade en stund. min kväll blev kort eftersom jag ju jobbar idag. men ikväll, då är det all in och högsta klackarna!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

bild krävs på högsta klackarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback