halloween

för mig är halloween den näst viktigaste högtiden på året (efter julafton, clearly). och i flera år har jag ju tänkt vara poison ivy, men så har det aldrig klaffat att jag orkat vara rödhårig så långt in på hösten (och dessutom hittat en bra klänning) och därför har det dröjt enda tills nu. hur som haver fixade jag till det rövartbra och så levde vi lyckliga i alla våra dagar. insåg att sagotemat stod högt i år. många fina utklädnader och alla hade varit ambitiösa (vilket var ett av kraven för att få entra majorboendet). fick inte med alla fina på bild men här är i allafall några. nästa år vill jag vara bröderna fluff. ska fråga jennifer om hon vill vara den andra brodern med mig, som i gamla hederliga dagar.

kärlek


poison ivy


alice in wonderland


freddy, queen of hearts, alice & även mannen i gasmasken utan egentlig titel?


gaga


oompa loompier


joker


queen of hearts


le tigre


varulv & dead bride


allmänt äcklig mamma (?), dead bride & poison ivy


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

så snygga ni är!

Postat av: Mamma Anna

åh vad mycket fina utklädningar.. du var så himla fin!

2010-11-03 @ 23:44:48
Postat av: Betty

men wow!

"allmänt äcklig mamma" är väl sådär... inte för att jag är kräkmagad eller så... men asså... njaaaaa

2010-11-09 @ 23:53:27
URL: http://cancelsunday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback