Tim Burton

fortsätter med filmer av tim burton när det gäller filmer jag önskar. och för att inte krångla till något kör jag på samma metod jag använde om johnnyboy. alltså; de med tjock stil är filmerna jag inte har.

Stalk of the Celery Monster
Luau

Edward Schissorhands
Beetlejuice
Batman Returns
The Nightmare Before Christmas
Cabin Boy
Ed Wood
Batman Forever
James and the giant peach
Mars Attacks!
Sleepy Hollow
Corpse Bride
9
Planet of the Apes
Big Fish
Charlie and the Chocolatfactory
Sweeney Todd
Alice in Wonderland

..mer julklappstips alltså. film är nog det enda jag önskar mig egentligen. och en LP-spelare. annars önskar jag mig verkligen inget. fred på jorden kanske. men thats it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback