topp 3

visste väl att jag skulle använda mig av den här kategorin. vanligtvis när jag skapar kategorier får jag lite ångest samtidigt av anledningen att de nog bara kommer användas en gång eller två. men då just topp 3 är ett uttryck jag använder kanske sådär cirka 10 gånger om dagen kändes det ju som att den här kommer hålla i sig ganska bra. hur som haver, idag är det en positiv en istället för den neggon som jag körde senast. den lyder alltså:

- Smink det är ju så roligt när man väl tar sig tiden. idag har jag alltså orkat sminka mig jättelänge vilket ger ett mycket bättre resultat än då en supersnabb make läggs innan tidig-jobb. det gillar jag. ska nog försöka börja orka. det blir skillnad. ganska stor. yesbox det blir det.

- Stockholm inte stockholm över lag, för den har väl aldrig varit min favoritstad sådär direkt. men stockholm just kommande helg. ska till mamma. och kurs. och det ska bli awesome. plus att älsklingsmoster och kanske även amanda (?) är där. och alla andra fina som jag har saknat ett tag. tror jag dessutom tar en tur till karlskoga ett par timmar för att träffa far och katt.

- Katt vår nya plastkatt i naturlig storlek som sitter och vakar i vardagsrumsfönstret. han är så fin. och man får lite hemmakänsla. bakifrån liknar han ju mekkonen och det gillar jag. då behöver jag inte vara lika saknig jämt. okej, decco, ta inte illa upp (jag vet att du är katt men du läser helt säkert min blogg. jag underskattar inte dina förmågor för att du är katt!) ingen kommer någonsin mäta sig med dig, speciellt inte en katt i plast. men du fattar grejen, visst?

det var nog veckans topp 3 bästa. bild på katten kommer givetvis. för den är en viktig del i min och sannas lilla familj nu. såklart. nämligen. nu ska jag se cinderella man och äta lunch innan jöbbä.

kärlekaste kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Längtar också jättemycket efter att det ska bli helg!

kram Mami

2010-11-03 @ 23:39:45
Postat av: Betty

åååh! en plastkatt! jag skulle vilja ha en plastkanin med lampa i.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback