berg&dalvana

idag kom dagen jag väntat på ganska länge. jag behövde släppa på känslor jag haft som ytspänning en stund nu. efter ett julbord igår som var himla mysigt och trevligt blev jag enligt vanlig ordning söndags-känslig. sen skedde lite olika saker efter hemkomsten som gjorde att det lite som brast. det positiva med detta är lugnet. som alltid dyker upp efter en sådan här känslodag. och att saker och ting står rätt till. är bra och inte dåliga. resten av kvällen har jag bara varit med sanna och datorn. lite med tvn också. och vardagsrumsgolvet för paketinslagning. dessutom har jag skrivit rim till paket. för är det något jag kan är det just rim. mest dåliga. idag har jag skrivit varit till mor och far. himla trevliga och ni kan aldrig gissa vad ni ska få bara genom att läsa rimmen. nu är jag i någon form av mellanläge. efter att ha sett en omskakande (faktiskt!) beck-film är lugnstämningen aningen rubbad. bäst att ladda om med någon fin och varm film. amelie ligger bra till bland alternativen helt klart.

vill säga tack till min underbara familj idag. och sambo. så skönt att få prata med er alla en stund idag. även om samtalet med pappa blev kort, vi får prata mer en annan dag! jag älskar er av hela mitt hjärta alltid. och decco, även om han inte läser här. ni kan ju hälsa honom det lilly och far. hur som haver vill jag att ni ska veta hur fantastiska jag tycker att ni är. och hur glad jag är över att just ni är min familj. min andra familj är lite mindre. men den gillar jag massvis. och ibland kan bara en kram ge mig så mycket, precis det jag behöver, så tack älskade jonsson också.

nu ska jag se på finfilm och slå in fler paket.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Älskar dig mycket!

kram Mami

2010-11-28 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback