söndagskos





efter en helt okej lördag (humöret var på topp trots massvis med jobbtimmar!) var söndagen i filmens tecken. såg på max manus first time. och jävlar vilken fantastiskt bra film. speciellt för en söndag då jag vanligtvis föredrar att se på krigsfilm eller asiatiska slaktarfilmer. detta var alltså inget undantag utan snarare norges stolthet inom film, enligt min mening. jämförelsevis med sveriges storsatsning Arn vill jag bara gråta över hur dåliga sveriga tydligen är på att göra film. vi kan deckare, stick to it, känner jag. hur som helst. hade primetime med johanna både lördag och söndag och vi passar så fint ihop på hösten. vi pratar ner oss i massa fungeringar och tankar. sånt är skönt, på hösten just. och kommande veckan kommer bara springa förbi känner jag. idag är det redan måndag! det betyder att det bara är tisdag och onsdag kvar innan jag får finbesök av kusinios med flera. sen är det plötsligt fredag och det ska pyntas hos majororna. och sen är det finally lördag som jag har sett fram emot i flera månader nu! poison ivy och qween of hearts here we go! peppig vecka. helt klart. och kärlek. och allt. ja.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

fintjejer det är vad ni är!

2010-10-25 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback