topp 3

- musik i allmänhet till att börja med. men också specifikt idag. jag har en sådan dag då jag lyssnar igenom alla sparade sånger jag inte orkat ta in tidigare. som någon skickat eller sånt jag hittat själv men inte orkat lyssna ordentligt på. så nu skummar jag egentligen igenom alla låtar jag har på spotify. vilket resulterar i mitt värsta. jag gillar inte när folk byter låtar konstant. men jag har en sån längtan idag. att hinna höra allt innan jag ska sova. så jag vill bara byta och byta och byta. just nu är det belle & sebastian. snart blir det något annat på b. inte kommit så långt på listan än alltså. dessutom måste jag ju lära mig alla beyans & maskinens låtar tills jag träffar lillan nästa gång.

- nya regler idag kom jag nämligen på en ny regel som jag ska börja följa, och hoppas att jag därför kommer spara lite mer pengar. det handlar om mina köp av kläder. jag måste kunna matcha (allt jag hädan efter köper) med minst 5 saker jag har i garderoben sedan tidigare. det låter ju kanske enkelt. men det ska vara 5 olika saker. som med mina nya äppel/päronstjärtbyxor, som faktiskt var skaparna bakom denna nya regel. de måste kunna matcha med 5 olika (formade) toppar. jag kommer bli hur rik som helst på detta.

- kängor enkelt. jag har så rövigt snygga och bekväma kängor.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

den matchingsregeln har jag kört på länge... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback