12.43

jag har inte något att skriva längre. vet inte varför riktigt, men jag vill inte skriva för stunden. vill hellre se på andra världskriget-filmer (som är det nya svarta, ungefär), dricka te under en filt på ett café med en vän, ta promenader tills fötterna blöder, rita, fotografera, pyssla, längta hem. det är vad jag fördriver min tid åt istället för att skriva. men jag skrev två brev häromdagen, till mina småbrevvänner. dom är så söta. tycker om att få brev. idag har jag sett blackbook, en bra WWII film, och nu ser jag bourne ultimatum. hade planer på schindlers list, men den är för lång. en annan dag. nu ska jag dricka te också. kanske gå lite tidigare till jobbet för att få en längre promenad. kanske att jag tar med kameran. åh. detta gav mig ingenting att skriva. jag är verkligen inte deppig eller så, så tro inget sånt. försökte förklara känslan för johanna igår. det närmaste jag kunde beskriva var tomhet blandat med lugn, och upprymdhet. det är det jag känner just nu, samtidigt. och att jag är nöjd samtidigt som jag söker efter något. därav dåligt med skriverier. jag vet liksom inget att skriva. för jag bara går och är upprymd. mja, hur som helst. se klart film. laga en outstanding god lunch (är planen i allafall) och sen promenera mig ner till jobbet.

jomen just ja, vi har denim-kampanj den här veckan. alla jeans -100 kronor. kom och köp vettja. igår - då den startade - tänkte jag vara totally jeans från topp till tå, men eftersom jag är tankspridd dessa dagar glömde jag helt av det. så, jag ska vara det idag. jeansig alltså. det är så skönt när man vet vad man ska klä sig i och inte behöver fundera. min fantasi klockan 8 på morgonen brukar vara sådär. då är det fint när man förutbestämt för att sen bara kasta på sig och tada! klar. åh. mitt hår börjar bli fisfärgat också. bäst att gå iväg till anna snart igen. köpa en bomb. med färg. böh. orkar. inte. skriva. oinspirerat. hur som haver, karlskoga nästa helg. ska bli underbart!

kärlek
lala 

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

bild på totally jeans önskas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback