onsdag

okej. igår bestämde vi oss för att nu startar det nya livet. i och med detta gick vi och la oss innan 12 igår. vaknade halv 9 (nej, det var larmet som väckte mig, annars hade jag sovit till 11 säkert. hade världens sjukaste dröm förövrigt, men det tar vi en annan gång) och gick ut på morgonpromenad. tog svängen runt bislett, majorstuen, frogner och sen hem igen. en lagom bit alltså. gick inom sultan på vägen hem och köpte dödenmånga frukter så att vi ska få lite vitanminshock såhär i mörkret. nu käkar jag solrosfrön & morötter, dricker te och ser på film. snart redo för jobb sen är det ju inte lång tid kvar alls förrän jag får finaste besöket av alla mina besök. det känns bra. och vi ska ha en bra helg. riktigt bra.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Höstmys.. det gillar jag!

kram mami

2010-09-23 @ 07:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback