det snurrar i min skalle

idag snurrar min skalle. varje gång trikken kört förbi på gatan nedanför jobbet har jag inbillat mig att hela huset skakat till. det kändes som att kroppen på egen hand bestämt sig för att leka hela havet stormar med mig. jag ville inte alls vara med men hade inget val insåg jag. sen har jag fått svindel varje gång jag sett på sprickorna i golvet på 4:e etagen. så ibland behövde jag gå ner i 1:a för att känna fast mark. detta låter som en släng av placeboeffekten efter att jag sett sprickor i hela golvet. men har nu insett att det nog inte alls är det. nu är jag hemma, jag har ätit ordentligt, och sovit, och nu ser jag på film i vågrät position och fortfarande snurrar det. yrsel som hängt i sedan tidigare upplevelser under dagen månne? hur som helst. jag tänker fortsätta mig att befinna mig i den här positionen idag. jag ser på notting hill och klappar katt. sen ska jag se fler töntiga kärleksfilmer hela kvällen medan grannarna över dundrar bob marley och säkert inte alls är snurriga i skallen.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

men skrutt! du måste ta hand om dig. Håller du på att bli sjuk tror du?

Kram

2011-04-10 @ 10:58:20
Postat av: Saralill

Låter inge kul alls! Krya på dig och så. Och stressa inte. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback