effektiviteten

efter två promenader och - hör och häpna! - en löprunda senare trodde jag att jag var redo att kasta in handduken. men istället hade jag enorm energi så jag städade stora rummet + mitt rum när jag kom hem. efter Det trodde jag att stunden var kommen, men även då var jag tydligen inte klar. parkhäng kallade så jag struttade iväg till sofienberg och spelade ett parti yatzy med några frusna kottar som redan suttit där och parkat ett par timmar. men NU ytterliggare timmar senare trodde jag igen att jag skulle däcka av trötthet hemma. icke. nu tvättar jag, har precis lagat mig lite kvällsmat och ser på american history x. ulla sover på bordet.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: cc

det är ju det magnifika med träning, man kommer ju igång jättemycket. Endorfiner och hela tjadderången!

2011-04-26 @ 09:40:28
Postat av: Mamma Anna

lite av den där energin skulle du kunna få ge till mig tack!

2011-04-27 @ 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback