måndag

ibland orkar jag inte skriva, även om det hänt saker, men ändå inte tillräckligt mycket saker för att jag inte ska ha haft tid att skriva. som nu ungefär. jag har  varit hemma lite under påsken och träffat älskade människor. och sen har jag åkt tillbaka, jobbat påskafton och njutit av två dagar ledigt. gårdagen kändes lång. först hade jag, sanna och ulla lite utomhusmys på innegården. sen for sanna på jobb och jag till majorstuen för att fortsätta utomhusvistelsen ihop med famoritmajororna på deras gård. vi spelade maxiyatzy och solade. efteråt gick vi till olivia och åt grym mat ihop med tine och erik. tine är en ny bekantskap som jag träffat på jobbet. jättemysig tjej från elverum. sen en tur till hem till mig för träffa katten. hon är en bra turistattraktion, människor vallfärdar till markveien för att träffa vårat lilla yrväder. sen skiljdes vi åt och anna och jag införskaffade lite kvällsmys och sen intog vi vågrätt soffläge resten av kvällen.

idag har vi käkat frukost ute på gården och snart är planen att hoppa i träningskläder och ta en långpromenad (jag kommer aldrig skriva pw för jag tycker det är töntigt, de flesta går nog inte ens speciellt power som skriver så.. jag tänker variera min gång. så, då var det sagt också) resten av dagen är obestämd. men något spännande ska vi allt kunna hitta på.

+ värme, vår och snart ny soffa
- tröttheten som aldrig slutar infinna sig och tandont

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback