söndagsshoot

endel söndagar har man mer roligt att göra än andra. gårdagen var en sådan dag för mig. vaknade och mådde inte alls överdrivet bra efter lördagens utgång och sena timmar. men då jag lovat anna att hjälpa henne med ett projekt under dagen tog jag mig i kragen och gick upp. faktiskt var det inte så svårt som jag hade trott. jag for ner till salongen och spelade svåra onlinespel ihop med amanda medan de andra tjejerna stylades och stylade. efter det for vi ner till grönlandsbron för att ha en photosession. anna behövde nämligen lite schyssta makeup&hår bilder så hon tog steget längre och bestämde sig för en hejdundrande allvarlig shoot istället. och när anna ropar, då köm ja höppenes. så, efter ett par timmar i kylan och massa skratt och publik blev vi klara. vi beställde thai hem till sofia och sen gick alla slitna krigare hem. det kändes som en friluftsdag i kroppen ungefär när jag kom hem. så efter det landade jag i soffan ihop med sussi som kommit hem från barca. vi såg på slöfilm och käkade kladdkakesmet resten av kvällen. anyways, här är några av bilderna vi tog. det kommer fler på de andra tjejerna också.









1) Anna stylar. oj! så koncentrerad 2) alex ELLER olivia newton john? 3) grymt snygga alex 4) och åter igen en alex med överexponering.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

jättefina bilder!

2011-04-04 @ 08:42:27
Postat av: denk!

Fräcka pix!!! nice!

Postat av: Saralill

Instämmer med förgående! Kul att ha en shoot!

2011-04-04 @ 21:43:59
URL: http://storiesofsaralill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback