onsdagen

jag är sliten! dagen har varit lång och intensiv ihop med nästa hela familjen collin + massvis av fina katter. så nu har jag äntligen sjunkit ner i min soffa med ullefisen bredvid. medan hon sover och kutar runt som en galning varannan minut försöker jag se på kvarteret skatan. mycket bra underhållning och jag kommer förmodligen somna innan 11 idag igen. imorgon far jag hem emot tigertown och samtidigt som jag inte ser fram emot tågfärden (eller jo nicke är ju kanske med, då blir det bra) så ser jag fram emot att komma hem nu. det gjorde jag inte igår. men det ska bli skönt att träffa sussi. for sure. och ja, släppa in lillan i vårat hem och ja, få igång vardagen igen liksom. det ser jag fram emot. men imorgon ska jag bara njuta av ännu en ledig dag i karlskoga. ska träffa ian lite och kanske cassandra om hon har tid. det blir så bra så.

nu dör mina ögon en smula.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

trevlig resa!

2011-02-17 @ 08:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback