tisdag

dagen idag har varit underbar. till att börja med blev allt klart, så nu ska jag alldeles jättesnart bli med katt! jag längtar så det bubblar i hela mig. för det andra, på söndagkväll far jag till stockholm på kurs ihop med några fler för att lära mig hur H&M home går till. jag har inte skrivit det här än, men jag ska börja på home. idag fick jag datumet så den 23e februari byter jag butik. det ska bli hur spännande som helst. för det tredje så gick dagen på jobbet som en dans. sista veckan har varit lite tråkig då jag och line inte haft nästan något att göra. inga områden att hänga om och inte överdrivet många kunder. så idag smällde vi till med att byta plats på två avdelningar. dagen bara flög förbi! och jag var helt slut i kroppen efteråt. vem behöver träning när man kan hänga om avdelningar hela dagarna? förvisso var det en mindre kaos när jag gick därifrån. men känner jag line rätt blev det awesome tillslut. det är säkert lite små finputsningsgrejer att göra imorgon. men det betyder ju att jag har något att göra under morgondagen också! hur som helst blev det fresh, precis det vi var ute efter. jag är dundernöjd. förresten har jag semester snart, vilket jag ser fram emot samtidigt som jag känner att jag inte alls behöver det just nu. men tror jag fick till det så bra att jag kan hämta katt i samband med ledigheten, nytta med nöje alltså. sånt gillar ju jag. så alltså; massa nya happenings sker inom kort. och vi har världens bästa hyresvärd som ändra sig från ett blankt nej till ett okejdå angående katt. är det okej att skicka blomsterbud hem till henne som tack? anyways. livet är underbart. trots vinter, trots blask. jag trivs.


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Vad roligt att det ordnade sig med den lilla söta katten. Det blir väl Ullevi?

Kommer du att ha fullt upp när du är i sthlm eller kommer du hinna hälsa på?

kram mamma

2011-02-02 @ 08:09:49
Postat av: fine

va?! SKA DU HIT????

Postat av: emma

åh va spännande och roligt!

2011-02-02 @ 13:41:31
Postat av: Josefin

GRATTIS!!!

2011-02-03 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback