Dag 05

vad är kärlek?
det är för det första (för mig) världens största (och finaste) begrepp, det vill säga omöjligt att svara bara lite på utan att känna sig halvfärdig. jag skulle kunna börja rabbla massa fint och vackert om vad kärlek är för mig. men då det förmodligen skulle bli en hel roman som jag sedan behövde publicera - då en bloggroman inte känns alls lika seriös som en vanlig - så väljer jag att istället visa lite klipp som för mig representerar kärlek. och eftersom jag aldrig lagt upp ett youtubeklipp här i hela mitt liv fortsätter jag på samma spår som tidigare (jag vet inte hur man gör okej?). så här under följer lite sköna länkar som jag ber alla gå in och kika på, för herregud så vackert det är!

1

2

3

4

5

... detta är alltså sådant som ger mig extra fjärilar i magen. då måste det ju betyda kärlek?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sitter och bloggläser såhär till frukost innan jobbet. Kunde hålla mig från tårar fram till 4, usch va fint Bubbles <3

2011-01-07 @ 10:14:28
Postat av: Mamma Anna

Okey, då startade jag dagen snörvlandes då :)

Fast den där med lejonen fick mig att snörvla mest.

Jag ääääääääääälskar lyckliga slut.

kram

2011-01-07 @ 11:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback