update, igen.

angående dålig uppdatering skyller jag på mycket att göra, samt att internet inte intresserat mig den senaste veckan (tro det eller ej!). istället för datorn som närmsta vän har jag;

1. varit i karlskoga.
2. träffat min familj, ganska många i min släkt, ett gäng med vänner och några katter.
3. haft en utekväll i örebro med favoriter i repris, men insåg att örebro egentligen inte är sådär överdrivet roligt.
4. sett på hemska filmer men som jag ändå inte kan låta bli att se på.
5. ätit god mat.
6. och tårta.
7. firat examen
8. kört bil.
9. pratat om både djupa & ytliga saker.
10. skrattat.
11. förälskat mig ännu mer i chuck.
12. och blair.
13. åkt nattbuss.
14. ätit alldeles för mycket ost för att det ska räknas som tapas.
15. bestämt mig angående jobb.
16. målat ett bord som ska hängas på väggen.
17. redecorated badrummet.
18. åter igen förälskat mig i en katt och värderar att flytta på grund av det.
19. druckit jättemycket funlight istället för mjölk.
20. inte packat upp. tänker inte göra det heller.

det var lite av en snabbresumé. men jag har en blåsa i min mun som gör att jag inte kan prata så mycket idag, därav också logiskt (?!?!) inte kan skriva så mycket heller. men bilder kommer. speciellt på min nya förälskelse.

och justja! blivit 24 förtusan. jag längtar redan efter 25. försten till gammal vinner!

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och mysigt var det att träffa dig.

kram mami

2011-01-27 @ 15:41:40
Postat av: Sunshine

Jag vinner! Men vill hellre att du vinner, för jag har redan 25årsångest. Förstår inte att du kan längta!



Tack för fin läsning :)

2011-01-27 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback