dag 11

elva av trettio

dagens mat har varit skitgod rakt igenom (bortsett från kanske den inte-existerande frukosten). startade lugnt med lite pepparchips och avslagen cola. nom nom tänker ni.. men faktum är att det inte alls var speciellt välsmakande. hur som haver, sanna och jag bestämde oss ganska snabbt att vi behövde åka till majorstuen och ta med alla våra flickor där på lunch på mucho mas. sagt och gjort. efter en enorm quesadillas med räkor var jag mätt och belåten en lång stund. men då jag vissa söndag anser mig vara bottenlös beslutade vi att det var tid att inhandla lite b&j half baked glass till kvällsfilmen som ju var titanic. till det ännu mer cola. efter att sockerbehovet stillats var det givetvis dags för saltet. jag gjorde alltså salt mat till kvällen i form av pasta med pesto, lax, cremefraiche med massa citronpeppar och salt samt lite solrosfrön. gött var ordet. och nu är jag mätt och snart i vågrät ställning inför natten.



förresten, gratulerar norge! ni har en sjuhelsikes duktig åkare, jäklar så spännande upploppet var!

kärlek & godnatt
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

det där så mycket gott ut.. så det får du nog göra och bjuda din mamma på :)

2011-03-07 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback